Forum  Strona Główna

 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
she
Rada Miasta



Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:49, 19 Sty 2006    Temat postu: Regulamin

Wstęp
1. Jak sama nazwa wskazuje jest to RPG (Role - Playing Game, czyli Odgrywanie Ról). Posiada ona kilka ważnych zasad.
2. W mieście wszelką władzę sprawuje Rada Miasta. Zakładanie tematów, czy podejmowanie jakichkolwiek interakcji bez skonsultowania tego z Radą Miasta np. zmiana dowolnej cechy postaci, będzie karalne mandatem. Użytkownikowi mogą zostać przyznane cztery mandaty/ostrzeżenia. Za piątym taki gracz zostaje zbanowany.
3. Aby móc grać trzeba być zarejestrowanym.

Przystąpienie do gry
1. Aby przystąpić do gry należy zarejestrować się na forum pełnym nickiem - nie będzie to miało późniejszego wpływu na dane naszej postaci. UWAGA! Dla gości dział RPG pozostaje niewidoczny!
2. Nastepnie należy wysłać PM'em do mnie [she] podanie o wstąpienie. Formularz znajdziecie tutaj. Automantycznie po zatwierdzeniu postaci, stajesz się kandydatem.
3. Osoby, które zostają kandydatami muszą wpisać do sygnatury dane takie jak: imię i nazwisko, rasa, klasa, płeć, praca i wynagrodzenie za prace: nogali/tyg.
Kandydat ma prawo do znalezienia pracy, jednak wykonywać ją może dopiero, gdy zostanie oficjalnie obywatelem miasta.
4. W przypadku przepisania na listę obywateli (przestrzeganie regulaminu, trochę chęci) do sygnatury należy dopisać:
punkty walki:
punkty doświadczeia:
oraz Ekwipunek:
5. Na początek dostajemy zalediwe premię w postaci 20 nogali, z którymi możeci zrobić co wam się podoba.
Artefaktów, innych premii, czy Bóg wie czego nie ma. Po prostu nie i proszę nie wysyłać PM'ów w tej sprawie, jak i w każdej dotyczącej zmiany regulaminu. Zaczynamy wszystko od zera.
6. Pracę możemy dostać tylko i wyłącznie przez Biuro Pracy.
Piszemy podanie łącznie z uzasadnieniem i wrzucamy do przeznaczonej na to urny. To czy zostaniecie przyjęci - zależy wyłącznie od Rady Miasta i was samych.

Zasady postowania i odgrywania ról
1. Każdy post musi być napisany starą, ładną polszczyzną. Nie tolerujemy skrótów typu "JOŁ ZIOM" i innych tym podobnych.
2. Post musi zawierać minimum 10 słów.
3. Piszemy tylko i wyłącznie w trzeciej osobie czasu przeszłego, np.

Mariah weszła do Gospody i rozejrzała się niepewnie. Jej wzrok utkwił na jedym ze stolików.

4. Wszelkie dialogi piszemy kursywą.
5. Do Rady Miasta i osób na wysokich społecznych staowiskach należy odnosić się z szacunkiem.
6. Dozwolone jest pisanie w trybie OOC (Out of Character).
7. Postać musi zachowywać się adekwentnie do wybranej przez siebie rasy, klasy oraz charakteru.
8. Nie można obrażać innych użytkowników, chyba że obrażany wyrazi na to zgode.
9. Twoja postać nie może znajdować sie w 2 miejscach naraz. Np.: Nie możesz być w sklepie i na bitwie.

Ministerstwa:

Ministerstwo Finansów
Ministrem Finansów jest Asvor (Leene)
W centrum znajduje się jego budynek. To tam odbywają się wszelkie odnotowania o stanie waszego konta.

W razie kupna:
1. Zaraz po zakupieniu należy udać sie do Ministerstwa Finansów i odnotować to w temacie. Należy złożyć następujący formularz:
Stan konta przed zakupem:
Kupiono: [nazwa kupionego towaru np.: Kompot]
Koszt: [tu piszemy za ile kupiliśmy daną rzecz]
Kupiono z: [nazwa przedsiębiorstwa np.: Gosoda pod Truposzem]
Stan konta po zakupie:
2. Jeśli obliczenia na koniec tygodnia (zawsze są prowadzone, a robi to Minister Finansów lub jego zastępcy) nie będą sie zgadzały, może się to skończyć ostrzeżeniem, a jeżeli problem będzie często się powtarzał - twój dostęp do forum zostanie zablokowany. Na czas nieokreślony (Rada Miasta banując, poinformuje Cię o tym). Żadne tłumaczenia nie będą przyjmowane.

Jeżeli coś sprzedasz należy udać sie do Ministerstwa Finansów i odnotować to w temacie. Należy złożyć następujący formularz:
Stan konta przed sprzedażą:
Sprzedano: [nazwa towaru np.: Drewniany Miecz]
Koszt: [tu piszemy za ile coś sprzedaliśmy]
Sprzedano obywatelowi: [tu nazwa postaci]
Sprzedano z/ze: [nazwa przedsiębiorstwa np.: Stolarnia]
Stan konta po sprzedaży:
2. Jeśli obliczenia na koniec tygodnia (zawsze są prowadzone, a robi to Minister Finansów lub jego zastępcy) nie będą sie zgadzały, może się to skończyć ostrzeżeniem, a jeżeli problem będzie często się powtarzał - twój dostęp do forum zostanie zablokowany. Na czas nieokreślony (Rada Miasta banując, poinformuje Cię o tym). Żadne tłumaczenia nie będą przyjmowane.


Ministerstwo Ludności
Ministrem ludności jest Kasjopea Nimvru (Shade)
Ministerstwo to zajmuje się spisem ludności. Znajdziesz tam aktualne dane dotyczące postaci (aktalny stan konta, historia itd). Zażalenia należy zgłaszać bezpośrednio do Rady Miasta, lub napisać w tym temacie. Np. gdy zamknięty zostanie Twój sklep, możesz zgłosić zażalenie o tym, jeżeli sądzisz że było to niesprawiedliwe.

Wszelkie pytania, wątpliowści i nieścisłości, prosze kierować do She, Rilli bądź Shade.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin